Creamy Puffs





Sunday, April 8, 2012 | 0 comment(s)
heh cite pada malam semalam :)

hai and Asslamuaalaikum guys . ngehh :)

hehehe . semalam aku text dy --' dng harapn mybe dy tak reply . ouh oke 5sesaat yang lepas kemudian . ehh dy reply la . hehe . tersentap kejap * dan terus text and text . dan satu topik dy ajak skype . aku cary alasan tengok TV .  heh oke malu na skype dengn dy --'

akhirnyaa aku skype jugak . heh dalam satu jam . serious dy still macam dulu . dan macam dlu . *dalam haty cakap rindu . heh . haty je mulut tak la . hehe *merepek .

tengok ny im dy buat aku sedih :)




                                                *azreeeq : betol la bongek
                                                *fazlina hazizi : knpe tingall an *heh cepu emas 


heh im yangg ni aku suka . hahaha . grr gila . lepas skype je smbung text balik:)
heh gambar tk na berpa jelous *soryy . haha
heh hope apa yang terjadi tk stop macam giniy je :) iloveyouforathousandyears<3

kbye sekian !




Older Post . Newer Post