Creamy Puffs





Saturday, June 2, 2012 | 0 comment(s)
hello june . and say bye mei . firts june is my birthday la. heh . ouh oke setelah penat comment dekat wall THANKYOU . MEKACIH .  amat meletih kann jari aku auw . haha . ehh anway mekacih banyak banyak wish . terharu aw even korangg tak bagi aku hadiah . haha . tho korangg sudent lag . mana ada duit-2 ni . haha . kannn ? ~tralala . heh EX-boyfrieng ta wish la . haha lupa letuw . tkpela tak kisah :P aku bahagia . haha . heh and thanks juga famly buat suprise even ta jadi . haha . thankyou . terharu . sob . sob . heh sedih aku da makin besar da aku ni . woi aku tk nk tua lagi laaa . haha *ta terima kenyataan . hahaha .

ehhhh da la makin banyakk aku bebel . kanggg aku bebel panjang-2 bukan nya korang abis bace . buat penat je taip . hahaha . sekian byeee ! ")




Older Post . Newer Post