Creamy Puffs





Sunday, September 16, 2012 | 0 comment(s)
Hello and Asslamualaikum .
aku datang membawa cerita semalam :) jari jemari aku mula menari setalah sekian lama terpendam . haha
gachakk . Allhamdullilah 2minggu memerah sel otak untuk Trial SPM berjalan dengan lancar . dan sekarang aku berdoa dan tawakal (: doakan kejayaan aku . Amin . 

heh raya da makin pengujung aku baru na wish . hehe peace yow . Selamat Hari Raya kay kepada peminat Blooger maaf zahir dan batin . heh gua bzy la beb --' soory lambat wish 

ehh sini ada gambar raya yang lalu untuk ditonton :DD

taraaaa


                                                           jakun jap masuk kampung :DD
                                                      
                                                 

                                                 *sesi maaf maafann





*keluarga belah ayah (: at pahang
with adik (:





Older Post . Newer Post