Creamy Puffs





Sunday, October 7, 2012 | 0 comment(s)
hai and Asslamualaikum . 

heh kali ni ta dapat na post banyak banyak . tap aku cuba post . hihi . lol~ yesterday heh keluar dengan rakan serumah . ceyh belgak macam budak U . hihi . heh thankyou Aqidah awak buat saya penat berjalan dan penat layan kerenah manuasia di luar . heh (: 



oke study aku Allahammdulllilah . thankyou kawan semeja yang bantu aku . terutama AMALINA thanks la banyk bantu aku . thanksyou jugak IZZATI , AQIDAH , ZAARIFAH .  memberi sokongan yang ta beberapa moral . haha . 

heh aku na mention nama kau NIN EMILINA . tapi tak tho la kalau kaw ada terbuka post aku ni . heh minggu ni memang aku balik tujuan asal aku na jumpa kaw tak pun lepak rumah kau sambil tido . haha tapi aku batal kan . sb ? aku malu dengan kau . smpai text nan call pun aku malu  . heh act tersentap apa yan kau cakap . so aku mintak maaf if aku buat kau sakit hati . NIN yang pandai jadi kanlah diri awak yang BERJAYA bukan BERGAYA (; aku doa kann kejayaan kau wahai sahabat (: yangg sentiasa merindui guraun kau . skian terima kasih ..



kepada pembaca :)

awak semua hendakla AMIN kan apa yang saya taip di bawah ni :


1: semoga saya berjaya di DUNIA dan AKHIRAT . 
2: semoga saya berjaya dengan CEMERLANG di SPM . 
3: semoga sahabat kawan mendapat result yang cemerlang . 
4: mendapat tawaran ke UPSI

AMINNNNN (:  THANKYOU . sekian .




Older Post . Newer Post