Creamy Puffs





Friday, November 16, 2012 | 0 comment(s)
Hallo And Asslammualaikum .

chakk tadaaa hari ni hari jumaat . hihi . so da genap laa seminggu kat rumah . eh kangsung ta hang nan kawan --' study pun ta . tapi ada la juga sikit study tu , banyak tydo , main kejar-kejar nan adik aku , haha . hee pagi pag lag famly aku da on way MELAKA . heh untunglahhh tengok abang FAIZ kahwin aku da dua kali la macam ni miss majlis ua --' hehe . and now i ALONE ~ haha ibu kata masuk kubur pun sorangg sorang wey . alahai ibu along taho la . ni masalah nya malas na masak . haha so go onn aku malas na masak , ibu kata kalau MALAS sangat beli je kat luar awak tu na exam nanti sakit lak perut ua . haha . eh eh eh lupa lak EX-BOYFRIEND kita tu kannn ~ ADD me . so ? so what .. hikhok terkejut bebeh , Allhamdullilaah aku tengok dy bahagia , eh bagus la macam tuu . cepat cepat la kau kahwin kay . nanti jang lupa pula jempuat aku . na jugak TENGOK gengster mana bini lu . ^^ haha wink wink ~ eh eh da da makin banyak lak aku taip merapu ni kann parah kang . hikhiohok . na kemas rumahhh la beb :DD







see me da gemok da SEKARANG . eh comel pulakk makin banyak :DDD ~Trolol



sekian byee :DD




Older Post . Newer Post