Creamy Puffs





Saturday, November 17, 2012 | 0 comment(s)
Hi and Asslamualaikum .

weewit ~ haha brussssh brushhh hujan lebat hoyy dekat skudai ni . cepat kay berdoa . insyAllah makbul . hikhok . whooaa semalam semalam penat --' sebab melawat kawan and CHEF kahar at hospital . balik study kejap terus tidoooo . hikkhi , dengan henfon pun off sb malas na caz . whoooaaa bangun je pag adik textinggg , cakap ayah call banyak kali ta angkat . alamak . hhaaha . ~tralala


eh eh hari semalam aku ada post pasal EX-BOYFRIEND aku tuu kaann ? finaly dy remove balik . hamboi kemain . haha even aku ta kisah tapi aku tertanya act apa motif dy add aku >< heh mybe tertekan kot add friend . yang penting aku tak kisah . hikhokho cuma rasa aneh je >< haha . dy da ada hidup dy . aku da ada hidup aku . so go on ta kisahhhh . :))



hari ini aku masak makaroni goreng and ayam  , heh lapar laaa tu yang rajin g dapur . hihi even hangus ayam aku janji aku puas makan . hii . so on lepas shower terus makan . yummm yuummm ^^sambil menonton hindustan . hihi , malam study ~InsyAllah :))


sekian bye ! :))





Older Post . Newer Post